Lookbook Monday


(lookbook.nu)

Jeg skulle starte tidlig i dag, men så ble det til at vi brukte kjempelang tid på å komme oss opp av senga og spise frokost. Og så måtte jeg fikse litt bloggting og nå er klokken halv ett og jeg har ikke startet på semesteroppgaven min ennå. Bleh. MEN nå er alt klart og giveawayen går live klokken 14!!! Her er noen antrekk jeg fant inspirerende, så håper jeg de har samme effekt på deg. 🙂

I was supposed to start bright and early today, but instead we used a lot of time just getting out of bed and eating breakfast. And then I had to fix some blog related stuff and now it’s 12:30 and I haven’t ecven started with my assignment yet. Bleh. HOWEVER, everything’s ready now and the giveaway will be launched at 2:00!!! Above you see some outfits I found inspiring, and I hope they have the same effect on you. 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg