Exciting news

Nå skal jeg fortelle dere noe gøy. På mandag poster jeg et innlegg der dere kan vinne undertøyssett fra det sørafrikanske merket RUBY! Hvordan de fant frem til meg aner jeg ikke, men etter litt mailing frem og tilbake er nå giveawayen mer eller mindre klar. Dette er en relativt stor greie for en relativt liten blogg, synes jeg!

Hovedmålet med denne giveawayen er å skape oppmerksomhet rundt RUBY’s kampanje “Save Our Seas”, en kampanje mot forsøpling av havet og dermed for beskyttelse av både dyre- og planteliv, og havet i seg selv (som Jorda er nokså avhengig av). Mer om dette kommer altså på mandag, og nå skal jeg skrive innlegget og sende det til kvinnen bak RUBY slik at alt er i orden før “takeoff”. Åh, dette blir gøy!


(http://www.pinterest.com/robynlidsky/save-the-mermaid/)

I have somthin fun to tell you today. On Monday next week I’m starting a giveaway in collaboration with the South African brand RUBY and you can win a lingerie set from their collection! I’m not sure how they made their way to this blog, but after some mailing to and fro, the giveaway is nearly ready. This is a relatively huge deal for a relatively small blog!

The main purpose of the giveaway is to raise awareness of RUBY’s environmental campaign “Save Our Seass”, a campaign against ocean pollution and in that way for protection of wildlife and the ocean in itself (as it is quite important for life on Earth). More on this will be posted on Monday, and now I’m going to write a draft and ship it off to the woman behind RUBY so everything’s okay before “takeoff”. I’m so excited!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg