Early bird

Hei! I dag har jeg bakt brød, gått en trekilometerstur og dusjet og spist rolig frokost med mannedyret. Alt dette, og klokken er bare 11! Det er jo slik jeg egentlig burde ha det, men når man bor med et super-B-menneske er det faktisk litt vanskelig. Han ligger der, varm og god, i sengen og så skal jeg liksom bare stå opp? Uansett, jeg burde bruke tiden min på å lese teaterstykket (kalt Hapgood) som vi skal ha om i forelesningen som starter kl. 14, men makan til (uforståelig) gørr. Nei, gi meg Shakespeare og Wilde i stedet! Er det noe jeg ikke liker er det “nymotens” teaterstykker altså, og dette er intet unntak. Ikke er det morsomt, ikke gir det mening… Nei, ersj. (men jeg må nok lese likevel) Ha en flott dag!

Hello! It’s eleven o’clock and I’ve already made bread, walked three kilometers, taken a shower and eaten a slow breakfast with my boyfriend! This is how my days should be, with me starting early, but when I live with a super B-person it’s actually quite difficult. I mean, he’s lying there in bed, nice and warm, and I’m supposed to just get up? Anyway, I should be reading the theatre piece which today’s 2 o’clock lecture is about, but man, this is some boring stuff! Give me some Shakespeare and Wilde instead! I don’t like these new-fashioned plays, and “Hapgood” is no exception. It’s not funny and it doesn’t make sense… Yuck. (but I guess I have to read it anyway) Have a great day!

2 kommentarer
    1. Så flink og effektiv! 😀 Bakte faktisk brød i går selv 🙂 Og skjønner akkurathva du mener med å bo med et B-menneske… Lite fristende å stå opp selv da 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg