Lookbook Monday


(lookbook.nu)

En ny mandag, uten OL (endelig…) og med forelesning fra kl. 8-14. Lucky me! Gulrøtter for å få meg gjennom dagen: Ny episode av Girls, The Walking Dead og True Detective (Matthew McConaughey ♥) og en liten handletur på Platekompaniet med mannedyret. Jeg fikk noen rabattkuponger da jeg var der i forrige uke, og jeg har blant annet tenkt meg en ny vinylplate! Hva skal du i dag?

A new Monday, without the Olympics (finally…) and with lectures from 8-15 pm. Lucky me! Rewards to get me through the day: New episodes of “Girls”, “The Walking Dead” and “True Detective” and a teeny visit to Platekompaniet with my boyfriend. You see, I got a sheet with coupons at my last visit there, and I’m thinking of getting myself a new vinyl record! What’s your plans for the day?

2 kommentarer
    1. aww, herlig inspirasjon 😀 Jeg har gjort litt pensumarbeid og så stemte jeg på folkeavstemningen angående kommunesammenslåing. Jeg stemte ja, for jeg har troen på et godt samarbeid 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg