Cubus wishlist

Ok, nå fant jeg nettopp ut at Cubus har nettbutikk OG at de har fått masse vårnyheter som er skikkelig fine! Som toppen over, for eksempel, den er skikkelig fin og koster faktisk ikke mer enn 179 kr. Det suger SKIKKELIG å ha shoppestopp akkurat nå, det er så mye fint og en god del er faktisk på salg, også. Den toppen der kommer til å hjemsøke meg, og så vedder jeg på at den er utsolgt når jeg kan shoppe igjen… Blah!

I just discovered that Cubus has an online store AND that they have loads of spring styles which are really nice! Like the top on the picture, it’s really pretty and it’s 179 NOK. It really sucks to be having a shopping break right now, the stores are filled with pretty things and a lot of it is on sale as well. The top above is going to haunt me, and I bet that by the time I’m allowed to shop again, it won’t be possible to get my hands on it… Blah!

8 kommentarer
    1. Kjenner meg såååå mye igjen- dette er møkk 🙂 haha, men tenk på den følelsen vi vil ha etter shoppestoppet. Joho! Kanskje du er så heldig at toppen er på salg når du er ferdig eller på kampanje? Det er en mulighet ;D
      – Siri

    2. Hei 🙂 Jeg skal på 60`talls party, og tenkte da at jeg om samboeren min skal kjøre hippie stil. Jeg tenkte å ha på meg sommerkjole og blomsterkrans i håret. derfor lurte jeg på om du vil lage et innlegg med klær du ville hadd på deg hvis du skulle på 60 talls/ hippie party?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg