What day is it again?


(whi)

Som om man kan glemme denne dagen om man ikke bor i en hule i skogen…

Yep, Valentindagen, 14. februar, og jeg har akkurat hatt i meg en tredjedels isboks mens jeg har sett (og fremdeles ser) film. Planen er å reise meg og hente et glass med melk så jeg kan dyppe Dots-kjeks nedi. Jeg kjøpte nemlig to pakker fordi de koster staggering 10 kr pr. pakke på Rema 1000! KUPP!

Jeg har nemlig en kjæreste som er på Kvelertak-konsert (av alle band som skal ha konsert i kveld) og selv om jeg eeegentlig hadde planer med K, så ble det alenekveld. Jeg er nemlig syk fremdeles og er ikke så mye til selskap, så vi avtalte å møtes på søndag i stedet. Så her sitter jeg og koser meg med min Valentin:

THOR! (eller Chris Hemsworth, da)

How can one possibly not remember what day it is today if one is not living under a rock or something? Anyway, it IS in fact Valentine’s Day, and I’ve just devoured a third of a box of ice cream and am about to go get a glass of milk to dip my Dots (Norwegian kind of Oreos) into. You see, my BF went to a Kvelertak concert (of all the bands who could play a concert on Valentine’s) and even though I originally had plans with K, I’m here all alone. You see, I’m STILL sick and am not much of a company, so we agreed to meet up on Sunday instead. So here I am, enjoying myself with my Valentine aka Thor/Chris Hemsworth.

I hope you’re all having a great night,
whether you’re on a date, at a party or just at home, like me.♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg