Only looking outside and in

SOUNDTRACK: Comet Kid – Skin

Åh, i dag er formen mye bedre, jeg tror lasagnen i går virkelig gjorde susen! Nå har jeg allerede laget engelskprøve til vikarklassen min (med fasit så den andre vikaren lett kan rette) og tenkte å dra opp på skolen (min skole, ikke der jeg jobber) og printe ut litt greier til forelesning og slikt. Jeg har nemlig skole til kl. 19 i dag… Hurra!

Ah, I’m in much better shape today, and I’m guessing it was the lasagna that did the trick! I’ve already finished the test for my English class (and a “cheat sheet” for my co-sub so it won’t be too hard for him to correct the tests afterwards) and I’m about to go to school (my school, not where I work) and print out som stuff and prepare myself for lectures. You see, I’ve got school until 7 pm today… Hurrah!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg