Lookbook Monday


(lookbook.nu)

Nei, for noe dritt. Jeg har blitt syk – igjen! Lungene mine vil ikke fungere, nok et forkjølelsessår har meldt sin ankomst og jeg har vondt i hodet.Blåmandag, for å si det sånn. Jeg har egentlig LOADS jeg skal gjøre, men kroppen har rett og slett ikke fungert i dag, så vikarklasseprøve, retting av stiler, semesteroppgave og generelt skolearbeid må bare vente. Vi skal ha lasagne til middag og jeg håper det fikser litt på formen, hvis ikke sliter jeg litt med hensyn til alt jeg må gjøre denne uka.

Ah, this sucks. I’m sick – again! My lungs won’t work properly, another cold sore has crept up on me and my head hurts. I’ve got loads of stuff I need to do, but my body just can’t cope today. English class test, revision of essays, semester assignment and school work in general just have to wait. We’re having lasagna for dinner and I hope it can do some kind of wonder for my body, if not I’m in deep water regarding all the stuff I have to do this week.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg