Sleepyhead

Hei og hopp! Dagen min startet ikke før 10 i dag, selv om den egentlig skulle vært påbegynt tre timer før. Da det var ti minutter igjen til alarmen skulle ringe våknet jeg nemlig av meg selv – med ganske kraftig hodepine. Jeg så for meg arbeidsdagen etter forelesning, og satte deretter søvn fremfor sci-fi i dag. Det ble altså tre timer ekstra i sengen, og det gjorde ganske godt siden jeg nesten ikke kjenner noe for øyeblikket. Skal feire med litt Nesquick frokostblanding, he he he! Ha en flott dag!

Hello there! I didn’t get up until 10 today, even though my day should have startet three hours earlier. I woke up 10 minutes before my alarm was set with a massive headache, and when I then pictured my workday after class… Well, I put sleep before sci-fi. That lead to three hours extra with my head far away in Dreamland, and it must have done me good because I almost don’t feel anything at the moment. I’ll celebrate with some chocolate cereal now, giggle. Have a great day!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg