Sugar in the morning

SOUNDTRACK: Highasakite – Darth Vader

Midtveis til helg, og jeg har jobbdag. Jobb x 2, siden jeg skal være både engelsklærer og badevakt. Noen ganger blir jeg litt stolt av meg selv : Jeg har to jobber, er fulltidsstudent, trener (nogenlunde) regelmessig, gjør mesteparten av husarbeidet OG jeg er oppmeldt til seks eksamener dette semesteret (normalt har man fire). Ja, og så har jeg jo bloggen da, men den er jo just for fun.


(whi)

Men i dag vil jeg mest av alt bare legge meg i senga igjen og lese The Fault in Our Stars av John Green som dumpet ned i postkassen i går. Den er jo hypa opp i skyene, så jeg må nesten finne ut hva som er grunnen til alt oppstyret. Jeg har ikke lest John Green før, så jeg har ikke peiling på hva jeg går til! Noen som har lest den?

Nå må jeg spise litt og planlegge engelsktimen min (og kanskje se Pretty Little Liars om jeg får tid). Ha en super onsdag! 🙂

We’re halfway to the weekend, and for me it’s work day. Double work day, since I’ll be teaching yet another English class and then I’ll go lifeguarding. Sometimes I make myself a bit proud: I have two jobs, am a fulltime student, work out regularly (more or less), do most of the cleaning and chores AND I’m doing six exams this semester (normally you do four). And yeah, I have my blog, but that’s just for fun, though. But today, what I want most is just to get back in bed and read “The Fault in Our Stars” by John Green which showed up in my mailbox yesterday. It’s hyped sky-high, so I have to figure out what the fuzz is about. I haven’t read anything by John Green yet, so I don’t know what to expect, really! Anyone who’s read it?

Right now I have to eat something and plan my English lesson (and maybe watch “Pretty Little Liars” if I have the time). Have a nice Wednesday! 🙂

6 kommentarer
    1. Jeg har lest alle Greens bøker, og jeg synes alle er veldig fine. Flotte ungdomsbøker om kjærleik og livet og slikt, men mest av alt er bøkene bra fordi Green skriver så utrolig flott. Super lettlest, flotte ord og setninger, og i tillegg er jo Green en 16 åring i en voksen kropp, så humoren er jo på et veldig internett/vår generasjon og ned nivå 🙂 (se vlogbrothers, nerdfighters) Jeg gråt og lo og tenkte aaww mange ganger gjennom the fault in our stars, tror du kommer til å like den 🙂

    2. Jada, jeg har lest the fault in Our stars. Lånte den i norsk utgave på biblioteket, men en samling av alle hans bøker er høyt på listen.
      Jeg eeelsket boken, og det var som en karusell av følelser for min del. Jeg var både sint, trist og lo, ahh- herlig. Gleder meg ekstremt til filmen kommer på kino 😀
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg