Lookbook Monday


(lookbook.nu)

Dagens første innlegg kom en smule sent, men slik blir det noen ganger. Det har egentlig ikke skjedd noe annet enn at det er mandag (og dermed en aldri så liten lookbook) og jeg har vært engelsklærer for et par-tre timer igjen. Og så kom jeg hjem og så satte jeg meg, og her ble jeg. Sofaen ♥

Today’s first post came a bit late, but that’s just the way it is sometimes. Nothing’s really happened other than it’s Monday (ergo, lookbook) and I’ve been an English sub for a couple of hours again. And then I came home and then I sat down, and here I am. Our couch ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg