How to style: Leather pants

Pleather #1

 

 

Pleather #2

 

Pleather #3

 

Noen antrekk med “skinn”-buksa jeg kjøpte på H&M i starten av januar – og den sitter perfekt! Utrolig fin passform og fine detaljer, og et STORT pluss: baklommer. Dere skjønner det, at på mange skinnbukser er det ikke lommer bakpå, og det er ikke så veldig flatterende for de fleste av oss. Men vips, med et par lommer på riktig plass ser det smashing ut! Jeg skal vise frem buksa på meg omsider også, men det blir når det blir! (det er altså den eksakte buksa som på bildene over)

I put together some outfits featuring the pleather pants I bought at H&M a couple of weeks ago – and it fits perfectly! The shape is really nice and it’s got some decorative details, among which we find – wait for it – back pockets. You see, on many pleather pants I looked at in my search for the perfect pair, I found a lot without this almost necessary feature, which is not flattering on any of us. Men voilá, with a couple of pockets placed right it looks smashing! I’ll show my own pair eventually, but those pictures come when they come! (it is the exact same pair as the one on the pictures above)

6 kommentarer
    1. SV- Ohh, med glede!
      – leopardskjørt
      – Peplumtopp(gjerne en som er rød eller hvit)
      – Vinrød Blazer
      – Kongeblå Blazer
      – Bukse med slangeprint eller leopardmønster 🙂
      Håper du velger noen av disse, for da får jeg virkelig ideer til hvordan jeg kan bruke klærne mine- hehe 😀
      – SiriSI

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg