The Denim Shirt


Ah, endelig, en denimskjorte som er passe lang, er i et bra materiale OG som knappene holder seg igjen på!

Jeg har lenge lett etter en slik, som ikke koster flere hundre kroner (kjøper kun bukser til den prisen, nemlig) og som faktisk er FIN. Bestilte denne fra ASOS rett før jeg satte i gang den (minst) to måneder lange shoppestoppen min, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Den er fin på alle måter: Åpen over rocka singletter, helt igjenknappet med et stilig statementsmykke, under en strikkegenser og sånn som på bildet over – helt plain. Synes det er så utrolig mye man kan gjøre med en slik denimskjorte, så jeg var nødt til å ha en ny nå som den jeg kjøpte for 30 kr på Cubus for en stund siden begynner å bli litt misfarget og ikke minst litt for tight over brystet (hehe). Har satt sammen noen antrekk med Polyvore in hommage til den nye skjorta:

 

Denim #1
Denim #2

 

Denim #3
Finally I found a denim shirt whits suits all my needs perfectly! It’s long enough, the fabric is of good quality and the buttons work properly! You see, I’ve used a shirt I bought for 30 NOK for years now, but its colour is fading and it’s gotten a bit tight in the chest area (win), so when I saw this one on the ASOS january sale, I had to have it. I ordered it just before I startet my (at least) two month long shop stop, and I am so content with it. It works in all way imaginable: All plain like pictured above, open with a cool tank top beneath, with a knit sweater over and all buttoned up with a statement necklace to go with it. In hommage to my new fav I put together some outfits using Polyvore, which you can see above.

 

6 kommentarer
    1. ahh, jeg elsker disse antrekkene du har satt sammen 😀 lovely! Tror faktisk jeg kunne klart å stylet sammen disse antrekkene med tanke på alt jeg har i klesskapet. Det blir ikke hundre prosent likt, men ganske! Bare så synd at jeg ikke er fornøyd med dongriskjorten min. Var vanskelig å ikke kjøpe noen dongriskjorter på januarsalget. haha : )
      Nydelig antrekk forresten – I love it!!

    2. Veldig fin skjorte du har på deg der! Trenger virkelig en ny skjorte selv, men er så vanskelig å finne en som er god nok 🙂

    3. sarai94: Takk! Ja, samme her faktisk, ikke de eksakt samme plaggene selvfølgelig, men noe samme stil. Jeg startet shoppestoppen min ETTER jeg hadde sjekket ut salget, jeg, så fikk skaffet meg noen basics 😉

    4. SV- Smarting! Det eneste jeg kjøpte på romjulssalget var 4-5 innbundne bøker til en latterlig lav pris. Tror det ble 180/200 kroner for de bøkene, og de var til og med på norsk 😮

    5. sarai94: Åh, innbundne bøker er blitt en luksus for meg i det siste! Kjøper jo nesten utelukkende pocketbøker fordi de er billigere, men det er virkelig lite som slår en innbundet bok med fint cover 🙂 Skikkelig kupp det der, da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg