Forgotten treasures

Disse to skjønnhetene fant jeg på Bik Bok en liten stund før jul, da de hadde 70% på en mengde smykker (de har det kanskje fremdeles, har ikke gått i slike butikker på en liten stund). Disse kom i et sett og det var med en til, men den husker jeg ikke hvordan så ut, haha! Det var nemlig bare disse to jeg egentlig ville ha. Den med steinen er litt sånn gammeldags og victoriansk-stempunk-ish, mens nummer to er litt Maia-indianer? Slik ser i alle fall jeg det (og ja, jeg har helt utrolig mange ringer).

I found these two beauties at Bik Bok some time before Christmas, when they sold a lot of jewelry at a 70% discount (they still might, I haven’t been patroling in that kind of stores in a while). These came in a set of three, but I don’t remeber what the third looked like, haha! You see, I just wanted these two and the third just had to come along. The one with the red stone is kind of old-fashioned, Victorian, steampunk-ish, while number two is reminding me of the Maia people? Well, that’s how I see it (and yes, I’ve got loads and loads of rings).

6 kommentarer

Siste innlegg