Lookbook Monday


(lookbook.nu)

Ny mandag, ny uke og nye muligheter! Jeg har akkurat vært hos legen og fått bekreftet at jeg skal fjerne en føflekk (grøss!) og nå skal jeg straks til tannlegen, forhåpentligvis får jeg høre “null hull” (eller “null nye hull” siden jeg har hatt et begynnende hull i flere år uten videre utvikling, hehe). Tannlegetimen krasjer hemskt med forelesningen i Language acquistion, så det var veldig synd at jeg ikke kunne dra på den. Siden det er så interessant og sånn… (ok, det er egentlig det, men ikke i dag)

New Monday, new week and new opportunities! I’ve just been at my doctor’s and she told me that I had a mole that needed to be removed – yikes! I’m soon off to my dentist (why not have all appointments in one day?) and hopefully he’ll tell me there are no cavities (or at least not any new ones, I’ve had the same starting cavity for years now). My dentist appointment crashes with today’s lecture, so I’m SO bummed I can’t go. Since it’s all so interesting…. (ok, it is interesting, but not today)

Have a great Monday, everyone!

2 kommentarer
    1. fjerning av føflekk høres skummelt ut! Har alltid vært litt småredd for føflekk+kreft osv, så burde vel sjekket for det..
      Haha, jeg har også hatt et slik hull du snakker om! Fikk ikke beskjed om at jeg hadde et slikt hull før jeg var til tannlegen i sommer. Da hadde det vært et slikt bittelite hull siden 2007… Hadde vært litt greit med den infoen likevel synes jeg :p
      – Siri

    2. sarai94: Ja, jeg har ikke vært vant til å ha føflekker + ikke vant det i familien heller, så jeg blir helt skrekkslagen :/ Den er bitteliten da, så det er mest for å være sikker, for den har ikke endret seg på mange mange år. Men likevel…
      Oi, ja, jeg fikk vite om det med én gang de fant det jeg, så har litt noia hver gang jeg har kontroll i tilfelle det har utviklet seg. MEN det hadde det ikke denne gangen, heller! HURRA 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg