I’ve got fleas, but no pets

Haha, overskriften fikk jeg faktisk fra Google da jeg skulle sjekke om man sier “I’ve got fleas” eller “I’ve got the fleas”. Selv om man skal bli engelsklærer kan man på langt nær ALT, og da er Google et fint hjelpemiddel!

Uansett, jeg har ikke lopper, bare loppedilla! Jeg var, som nevnt i forrige innlegg, på loppemarked i dag, og selv om det var en god del, kremt, dritt der, fant jeg noen godsaker.

Dagens fangst ble noen fag gardinkapper (som jeg skal bruke til noe helt annet ved hjelp av min fine venn symaskinen), flere meter med en annen type (og tjue tusen ganger finere) gardinkappe, som skal brukes til det det er, og et par kule støvler i “skinn”. Dette til den nette sum av 30 kr. Hurra! Oh, forresten, jeg skulle jo ikke kjøpe meg sko på minst to måneder… Da mente jeg ikke kjøpe nye sko som koster mer enn (nesten) ingenting, slik som disse gjorde!

As mentioned in my last post, I was going to a flea market today. Even though it was basically full of sh*t, I found some small treasures to take home. I bought some curtains which I’m going to remake into something cool and more useful, some other (and way nicer) curtains to use as they are and a couple of cool boots! All this for the nice sum of 30 NOK. Hurrah! Oh, by the way, I wasn’t supposed to buy any shoes for at least two months… Well, I meant not buying new shoes which cost more than (nearly) nothing, like these did!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg