On their way

Dronningen av nettshopping slår til igjen…. I skrivende stund er disse på vei og jeg GLEDER meg!

Pleather pants, H&M / Dress, eBay / Necklace, eBay
Bag, eBay / Body, Asos / Denim shirt, Asos

Men nå får det være nok for en stund. Jeg sverger herved å ikke kjøpe klær, sminke, smykker, sko eller accessories på i alle fall 2 måneder. Det vil si til 13. mars (glemte å publisere på  mandag). Minst. Jeg skal heller fokusere litt på det jeg har og i tillegg satse litt på kreative prosjekter – nå har jeg jo symaskin! I går og på lørdag satt jeg nemlig og sydde meg putetrekk (wohoo), sydde om en kjole til et skjørt, la opp et par topper og fikset litt på en genser. Nå er de alle mer anvendelige, og jeg fikk “nye” ting uten å bruke en krone! Om jeg skal ha noe nytt på denne tomånedersperioden skal jeg SY det. Ja, tro det eller ei. Nå må dere ikke bli forarget om det kommer noen new in-innlegg i denne perioden, for jeg har en god del (kremt) som jeg ikke har vist frem. Og som sagt, det over har ikke kommet ennå (men det er bare dette som er på vei, lover).

The queen of Internet shopping strikes again… The items pictured above are on their way as we speak! Exciiiteeeed!
But now it’s enough for a while. I hereby pledge not to buy any clothes, makeup, jewelry, shoes or accessories for at least two months. Ergo until March 13 (I forgot to post this at Monday). At least. I’ll rather focus on what I already have in addition to some creative projects – I have a sweing machine now! This weekend I did some sewing and made a pillow cover (wohoo), made a dress into a skirt and made some changes to a couple of tanks and a sweater. Now they are way more usable, and I got “new” stuff without spending a dime! If I’m craving something new during this no-shopping period, I will sew it. Yes, believe it or not. Now you mustn’t get upset if I publish some new ins during this period, because I have quite a lot (oops) of stuff that I have not shown you. And as mentioned, not all of it has arrived yet (though these above are the only items on their way, promise). 

4 kommentarer
    1. Haha, kunne absolutt trengt et sånt forbud jeg og.
      Ebay er så farlig, finner alltid det man leter etter der, og det man egentlig ikke leter etter *kremt*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg