Nyttårsforsetter

Jada, jeg må ha noen. Skulle egentlig skrive i nyttårsinnlegget mitt at jeg ikke har noen, men det har jeg jo. En del, faktisk.

Her er det fysisk og kreativ form som står i fokus. Og så neglene da… Jeg har hatt det samme forsettet i 12 år, minst! Men det ordner seg i år, ikke sant? Har du noen forsetter for 2014?

My New Year’s Resolutions for 2014, mostly about keeping in shape and being creative. And oh, the nails… I’ve had the same resolution for ten years. At least. But this is the year, right? Do you have any resolutions for 2014?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg