Oops, I did it again

Jeg har vært flink en stund nå og ikke shoppet head over heels – jeg tror faktisk det jeg har kjøpt er julegaver og mat (og en kurv for å ha Wii-kontrollene i fra Søstrene Grene). Jeg har jo hatt en jevn strøm med eBay-pakker så jeg har hatt det fint, likevel.

Men så starter frk. Nelly julesalget sitt og jeg finner en del fine ting, selvfølgelig. En liten julegave til meg selv. Vel, fire julegaver for å være eksakt.

SOUNDTRACK: Britney Spears – Oops!…I Did It Again

Soo Joo undertøyssett // Coca tee // Rome skjørt // Cravings skjørt (ikke på salg)

Salget er forresten låst, men hvis dere bruker koden “love” kommer dere inn så lett som en plett! (som er koden spesielt for Erica Kvam sine blogglesere, tror jeg)

Got lost in the game, oh baby, baby…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg