Nyttårskonkurranse

GODT NYTTÅR!

Jeg lurte jo dere med at jeg skulle ha en konkurranse før jul, men siden jeg er sløv ble det ikke noe av og jeg kjører en nyttårskonkurranse i stedet! Tidligere har jeg bare hatt giveaways, så denne gangen må dere faktisk bidra med noe for å vinne. Fortell meg hvorfor akkurat DU fortjener å vinne i tillegg til å like Facebooksiden til bloggen, så er du med i trekningen av dette:


Et lenkearmbånd (i justerbar str.), et par freshe øredobber i rosa
og leppestiften City X fra Makeup Mekka (som vist her).

Jeg gjentar:

  • Skriv hvorfor DU fortjener å vinne (gjerne med bakgrunn i noe som har skjedd i 2012 for ekstra vinnergrunnlag)
  • Lik Facebooksiden til bloggen

 

Konkurransen varer frem til (og med) fredag, og så er det opp til meg å velge ut en vinner som litt nytt stasj til å pynte seg med i det nye året. Ready? On your marks… GO!

11 kommentarer
    1. Da har jeg likt facebooksiden din! Nesh.. Jeg fortjener å vinne siden nyttårsforsettet mitt til 2014 er shoppestopp angående alt av sminke, klær, tilbehør og bøker. Så da hadde det vært greit med en slik premie, for da har jeg jo ikke shoppet det! Så det er lov…
      Men shoppestoppet skal ikke gjelde når jeg drar til London da hehe 😀 Vi sier det kun gjelder innenfor Norges grenser.
      Hvis jeg vinner så kommer jeg til å gi bort leppestiften til bestevennina mi, for jeg har akkurat den samme 😉 Så da er jeg jo snill og gavmild også!
      Ellers håper jeg du har hatt en fantastisk jul og måtte du ha et godt nyttår!

    2. Jeg vil veldig gjerne vinne fordi ett av mine nyttårsforsetter er å bruke mer tid på å se bra ut, og da ville litt sminke kommet godt med. 🙂 Facebooksiden din er likt.

    3. Likt facebooksiden!:) Jeg bruker alt for liten tid på hvordan jeg ser ut, og et mål i 2014 er å nettopp bruker mer tid på akkurat dette! Derfor hadde det vært midt i blinken med litt ekstra stasj:)!
      [email protected]

    4. Hei 🙂
      Hadde vært kjempestas med litt shining i disse mørke vintertider.
      Med regn og søle. Liker og deler facebooksiden.
      Ha en riktig GOD HELG!
      Beste hilsen fra Merete
      [email protected]

    5. Hei, hei, og riktig godt nytt år! 😀
      Jeg vil veldig gjerne delta, liker og deler på Facebook. Men, jeg er litt usikker på om jeg kan overbevise deg om at jeg fortjener premien noe mer enn alle de andre flotte deltagerne her. Men, jeg har veldig lyst på litt sminke og stæsj til å pynte meg med. Kanskje snu hverdagsfjeset og hverdagsantrekket til noe litt mer strålende. 😀
      Vi fortjener alle å skinne litt i blant, og jeg trenger noe som kan hjelpe meg med å løfte både antrekkene og stemningen! <3
      Krysser fingrene, og ønsker deg masse flotte opplevelser i året som kommer!
      Klem fra Beate M
      beate_myran(ætt)hotmail.com

    6. Hei!
      Jeg er gjerne med. Hadde vært fint å kunne gitt dette videre til en veldig god venn av meg om jeg vant. Hun har gått gjennom en del i det siste, og dette vil garantert lette på humøret hennes 🙂
      Masse lykke til alle sammen!
      -Xinyi

    7. Heihei, Julie!
      Jeg velger å ta noe av det Beate M sa: alle fortjener å skinne en gang i blant. Noen ganger tror jeg også at det faktisk er slik at alle fortjener å skinne, og ikke bare noen. Alle elsker litt ekstra i hverdagen. Jeg håper den som vinner premien føler seg ekstra heldig og at mulighetene er like for alle, for dette var utrolig fint!
      Nyttårsklemmer fra Linn <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg