Looking at each other in a second-hand store

SOUNDTRACK: Bigbang – Everybody And Their Broken Hearts

Åh, dere. Hei.

Det skulle vise seg at når jeg endelig hadde tid og samvittighet til å la fingrene gå over tastaturet og fortelle om livet mitt (i stedet for å fortelle om fagdidaktikk, som tidligere) hadde jeg plutselig ikke noe å si. Og så skjedde det plutselig litt mer enn forventet, for jeg har vært ganske lite i ro hjemme siden tirsdag. Det har resultert i en god del mat og kake i magen grunnet pappas bursdagsfeiring, en god del innpakkede julegaver, en god del mindre penger på konto, nok en konsertopplevelse med Bigbang (Øystein Greni, dere ♥) ooog masse søvn. Med andre ord: Jeg har hatt det meget fint.

Og så er det en stund siden jeg har vist trynet mitt her på bloggen (av ingen spesiell grunn egentlig, “det berre vart sånn”), så her er noen webcambilder der jeg ikke ser ut som meg selv:

Så sånn er det. Nå skal jeg lese 90+ blogginnlegg på Bloglovin (noen som har vært mer aktive enn meg, tydeligvis) og så legge meg – i morgen skal vi (hele familien min + mannedyret) på vår årlige tur til Røros. Det blir kos! Håper dere har det veldig fint, så skal jeg kanskje komme med noe i morgen, også.

Kanskje.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg