Værfast

I går var en bra dag. Helt til ca. halv fem da stormen/orkanen kjent som Ivar (hva er greia med å gi dem navn?) bestemte seg for å ta strømmen (og dermed alt av lys) i svømmehallen der jeg jobber. Dette i seg selv var ikke så ille, for det betød jo at jeg fikk dra hjem. Men det som også var en følge av uværet var at all kollektivtrafikk ble stanset, og jeg ble værfast hjemme hos foreldrene mine til i dag. Her i byen har ikke strømmen vært borte i det hele tatt, men da jeg dro fra foreldrene mine i dag klokken 11 var strømmen fremdeles ikke tilbake der. For et vær!

Nå er jeg altså hjemme igjen da, nydusjet, god og varm og med internettilkobling (♥) og strøm til å lade mobilen med. Teknologi, dere! Jeg har akkurat vært ut og hentet pakker på postkontoret (weee), kjøpt vin (weeee) og en KJEMPEfin neglelakk, og så skal jeg på eksamensfest i kveld – WEEEE!

Untitled
(whi)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg