Eksamen overstått!

Ah, nå kan jeg endelig puste ut og si at jeg er ferdig med eksamen i pedagogikk. Skal ikke skryte på meg at jeg har slitt meg i hjel med forberedelsene, men jeg har da gjort litt. Var ikke helt fornøyd med oppgavene, de var liksom bare helt greie, men tror det gikk relativt fint. Hverken superbra eller dårlig, egentlig. Og nå er jeg altså FERDIG!

Happy dance

Nå mangler jeg bare å naile de to fagdidaktikkoppgavene som skal leveres innen neste torsdag, og så har jeg juleferieee! Skrev forresten feil i går, det er jo i morgen det er eksamensfest og ikke i kveld. SÅ DA har jeg enda en dag å forbedre formen på. For ja, jeg er fremdeles syk, men heldigvis bedre enn i går. Things are going my way! I tillegg fikk jeg verdens fineste chenillegenser i posten i dag, og nå drar jeg snart på jobb for siste gang i 2013. Life is good. Og i kveld skal jeg feire med en vørterøl! (flere som liker det, forresten? I feel like I’m the only one…)

Ha en flott dag!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg