The little black dress

Siden jeg ikke har noen kjoler fra før, måtte jeg kjøpe denne. Jeg har fått helt dilla på svart og har til og med gått i helsvart flere dager i det siste (whazzaaaap?) og svarte kjoler glir dermed godt inn under denne stilperioden min. Det er faktisk flere uker siden jeg fikk den, men nå kom den altså til slutt på bloggen. Og den er forresten ikke asymmetrisk i lengden, den bare henger litt rart.

Jeg kjøpte kjolen her for sånn 40-45 kr (avhenger av kurs) i den største størrelsen (US12/UK14/EU42). Grunnen til at jeg kjøpte den i en såpass stor størrelse (jeg bruker 34/36 fra norske butikker) er fordi a) selgere fra Asia skriver en størrelse, f. eks. EU size M og sender deg EU size XXS (bitches) og b) jeg ville ha en kjole som jeg slipper å være redd for at rumpa vises i og lengden på US12 var 83 cm, som er perfekt. Den var litt stor, og med stor mener jeg ikke-tettsittende, så den var langt fra figurløs og stygg. Den fungerer veldig fint både med tykkstrømpebukse + cardigan og med pumps og tynnstrømpebukse, så jeg er meget fornøyd.

Og se så fin den er på ryggen! Med en slik kjole bør man jo bruke sånn silikon-BH som kun har kopper, men jeg synes en svart fin blonde-BH fungerer bra. Forresten har jeg så langt hår at ryggen synes ikke om jeg har håret løst. Knis.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg