Black Friday

I dag er det vel ville tilstander “over dammen” siden det er dagen etter Thanksgiving og dermed Black Friday:

“Black Friday (engelsk for «svart fredag») er en årlig handledag med mange tilbud i USA og Canada, som finner sted dagen etter Thanksgiving. Dagen er tradisjonelt begynnelsen på julehandelen og mange utsalgssteder åpner ofte så tidlig som klokka tre på natta eller tidligere, og tilbyr en rekke salgsvarer, ofte begrenset i antall eller tidsrom. Fordi Thanksgiving alltid faller på den fjerde torsdagen i november i USA, vil Black Friday finne sted på en fredag mellom 23. og 29. november.”  (kilden over alle kilder: Wikipedia)

Man skulle tro at jeg, storshopperen, tok av på div butikker/nettbutikker, på en slik dag ettersom trenden med Black Friday også har spredt seg til Norge, men nei. Alt jeg fant var en crop top og et belte på Asos.com (der det ikke stod noe om Black Friday, jeg tror bare det var vanlig salg) som til sammen kostet 70 kr, og i tillegg kjøpte jeg en ny theBalm Schwing og en Body Builder-mascara fra samme merke på feelunique.com (15% avslag på alt). Så jeg har støttet materialismen litt i dag, også.

Hurraaaaa. Nå skal jeg lage vårruller til middag, hei og hopp!
Har du handlet noe på Black Friday-salg? 

4 kommentarer
    1. Sånne salg er farlige! Jeg hadde nok gått totalt amok, om det stod penger på kontoen min, haha. “heldigvis” er jeg en blakk student, som må spare slantene til såpe og vaskepulver…
      Ønsker deg en herlig fredagskveld og ei kjempefin helg <3

    2. Har ikke hørt om Black Friday før. Nok en amerikansk tradisjon Norge kommer til å adoptere, tenker jeg..
      Fine saker du har skaffa deg da 🙂
      God helg, søta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg