Sløv uten sol

Etter at klokka ble stilt én time tilbake for noen uker (?) siden, er døgnrytmen min helt på tur. Altså, jeg kommer meg opp til forelesning og slikt (når det er obligatorisk oppmøte), men når jeg ikke må noe, blir jeg liggende og sove i 10-12 timer. Hva gjør dette for et A-menneske? Det får meg til å gå rundt i halvsøvne hele tiden, rett og slett fordi jeg har sovet for mye. Sukk…

Siden vi nå har gått inn i eksamensperioden (iiiik!) passer jo dette hemskt bra. I tillegg har jeg funnet ut at det avhengighetsskapende spillet Hay Day nå fungerer på smartphonen min, så i går lå jeg faktisk i sengen til kl. 13(!) og vekslet mellom å lese i City of Glass og spille Hay Day. Når man må bryte seg opp av sengen for å dra til forelesning som starter kvart over to er det noe som ikke stemmer.¨


Do NOT try this at home – du blir avhengig!

Dere skjønner jo at jeg må ta meg selv i nakkeskinnet og få en slutt på disse døgenikt-tendensene, så i dag stod jeg i alle fall opp kl. 9, som er en god del bedre enn i går. Har derimot ikke så mye å gjøre (nei, jeg vil ikke jobbe mot eksamen) så det blir nok et glass husholdningssaft (♥) i sofaen og litt serietitting før jeg drar på jobb. Jeg skal i alle fall på jobb, da! Skal også prøve å få inn noen treningsøkter i løpet av de neste ukene, kanskje det booster energinivået litt?

3 kommentarer
    1. Kjenner meg såå igjen! Blir spennende neste semester der jeg har praksis og sikkert må opp 7-8 hver morgen…….. Kjøpte meg faktisk wake-up-light for litt siden, men funket dessverre dårlig det også :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg