Snøfall

g5zyI5yeUJ

Nå er det blitt skikkelig vinterstemning i Trondheim. Jeg vet ikke hvor lenge den blir liggende, men i dag kom snøen for første ordentlige gang. Da jeg skulle gå til bussen i dag kom store snøflak dalende ned fra himmelen og to turtelduer kastet snøball på hverandre (flørting, er det ikke det det kalles?). Jeg presterte jo også å ta på meg tøysko i dag, noe som såklart resulterte i et fall. Ikke et hvilket som helst fall, neida, her snakker vi veiving med armer og bein og regelrett faceplant i bakken. Jeg lo sånn at jeg nesten ikke klarte å komme meg opp, noe som helt sikkert fikk meg til å virke enda kulere for publikum (det var ikke noen i umiddelbar nærhet, men jeg vil tro de kunne se meg fra kantina. Yes…). Så sånn gikk det seg til. Og hvis det var noen som lurte, så ble det ingen skader på kroppen, kun et par blåmerker på stoltheten.

Neida, den har blitt immun for slike flauser for år og dag siden.

For å understreke julefølelsen skal vi i dag spise risengrynsgrøt til mannedyrets store glede (ikke fullt så stor glede fra meg for jeg synes ikke det er sååå godt), og så skal vi se nyeste episode av How I Met Your Mother. Hurra for tirsdag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg