TGIF

Dette er vel den mest brukte overskriften min, men så er det sant også! TGIF TGIF!

Untitled
(whi)

Jeg er nå ferdig med utkast til eksamensoppgave som jeg begynte med på onsdag, men i mellomtiden har jeg byttet problemstilling flere ganger og slitt veeeeldig med å skrive en bra innledning. Er fremdeles ikke fornlyd, men det kommer seg. Og nå får jeg jo tilbakemelding fra foreleser også, så det hjelper jo på. Og tenk, jeg leverte hele to timer før fristen, det er ikke verst!

Untitled | via Tumblr
(whi)

Både mannedyret og jeg har en del skolearbeid for tiden, så ikveld blir det middag klokken 23. Pent folk spiser sent! Men sånn er det altså, i alle fall i dag. Og det blir så fint med lørdag i morgen! Jeg skal ta en bitteliten julegaverunde, bake kanelboller/-snurrer (♥) og spise hjemmelaget kyllingburger på kvelden. Og så har jeg store planer om å kjøpe smågodt på tilbud på Bunnpris – 6,90 pr. hekto! Er det helg, så er det helg. Og så har jeg jo masse serier å se, har jo ikke oppdatert meg på denne ukas episoder.

GOD HELG ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg