Ny laptop

Hurra, i går kveld hentet jeg den nye PC-en min på postkontoret! Jeg har lenge følt behovet for en minilaptop da jeg trenger å bruke PC mer og mer i studiene og jeg ikke gidder å drasse på den bra, men store og tunge vanlige laptopen som jeg har hatt i tre år. Derfor kikket jeg litt rundt på nettet tirsdag kveld og ved hjelp av mannedyrets kunnskap om prosessorer, lagring og what not bestemte jeg meg for en Acer Aspire V5 – med touchskjerm!

Her har vi jo både touchskjerm på noe større enn en telefon og mitt første møte med Winndows 8 på én gang. Satt og strevde en del i går og var egentlig ikke fornøyd i det hele tatt, men når jeg nå prøver gjen i dag er det litt bedre og ikke minst ganske gøy! Det er jo en heeelt annen brukeropplevelse enn med en vanlig PC, men jeg tror dette samarbeidet etter hvert blir ganske bra – når jeg forhåpentligvis finner ut av systemet og skjønner hvor jeg finner det forskjellige (Start-meny er forresten tatt til heeelt nye høyder). Men det skal gå bra!

Og så måtte jeg jo teste kameraet også:

Er man blogger, så er man blogger.

På fredager pleier jeg vanligvis å slappe av, spise god mat og kose med mannedyret, men før jeg kan starte med det må jeg skrive et refleksjonsnotat på tre sider om praksistiden min. Hur-ra. Men det skal nok gå bra, det også! STAY POSITIVE! Hva skal dere i ettermiddag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg