Too damn early

Det går litt i ett denne uka. Plutselig skal jeg ha eksamen(!) førstkommende mandag, presentasjon av observasjonsoppgave samme dag, innlevering av førsteutkast til eksamensoppgave x 2, vi skal ha kurs og seminar og what not på fredag som vanligvis er fridag og så er det jobb og “det vanlige” i tillegg. For en som var klar for litt avslappende vanlig skole etter seks uker med hardkjør i praksis ble dette litt for meget.

Men så er det jo lys i enden av tunnelen:

1. Om fem dager er jeg ferdig med det ene faget mitt.
2. I helga skal jeg kanskje passe nevøen min og i alle fall feire farsdag.
3. Tenk så godt når jeg er ferdig!


(whi)

Men nå skal jeg altså på skolen og jobbe med eksamen. Wopeeee. Ha en flott dag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg