Merci, octobre

Δ  Takk for en god del mer kulturliv enn vanlig i form av konserter med Macklemore & Ryan Lewis, A1, Oktoberfest (vet ikke om tidenes fyllekostymefest regnes som kultur…?) og standup med Michael McIntyre.

Δ  Takk for VERDENS FINESTE JAKKE (synes i alle fall det as we speak, nei vent, write) som plutselig var satt ned fra 699,- til 299 kr. KUPP!

Δ  Takk for at en intensiv og utrolig lærerik praksisperiode er over, nå er jeg klar for å ha litt normal skole igjen på nyåret! (og jeg tror jeg kommer til å sette litt mer pris på vanlige emner enn før)

Δ  Takk for at jeg har blitt leppestiftfrelst, føler meg plutselig så veldig fin kun ved hjelp av en liten leppestift!

Δ  Takk for fine bursdagsfeiringer, både 22- og 30-årsdager.

Δ  Takk for masse masse masse fine ting i posten (som vanlig)


… blant annet disse ringene

Δ  Takk for at jeg har funnet ut at jeg faktisk er en flink lærer og at livet er generelt fint. Jeg føler meg ikke så lost lenger, og det er veldig veldig fint. Hurraaaa.

Var din oktober fin?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg