I’ve got you to keep me warm

SOUNDTRACK: Ed Sheeran – Lego House

… men i kveld er jeg alene. Med nystekte baguetter, Biola, camembert og Geordie Shore. Jeg gleder meg til UKA er ferdig slik at jeg faktisk får se mer til kjæresten min enn det sovende trynet hans oppi mitt når jeg våkner (men han skal fremdeles sove videre, for han har vært på jobb hele natta). Jeg gleder meg til praksisen er ferdig og jeg kan ha litt fritid utenom å sove/sløve på sofaen, og til at jeg har tid til å rydde/vaske/gjøre det fint i leiligheten igjen.


(whi)

Jeg er veldig i Ed Sheeran-humør for tiden. Våkner opp og synger Give Me Love og sovner med låtene hans på øret. Han har så ubeskrivelig fin stemme i tillegg til veldig fine tekster – som han skriver selv (et stort pluss i mine øyne). Håperhåperhåper han kommer med noe nytt snart!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg