Lookbook Monday


Røft og feminint, pyntet og casual – litt av alt! (lookbook.nu)

Hei, dere: HAPPY MONDAY! I løpet av helgen har jeg klart å bli forkjølet, så jeg gleder meg skikkelig til å sitte og ha muntlig vurdering av engelskklassen min i to skoleøkter i dag… Heldigvis skal ikke jeg stå for (mesteparten av) snakkingen!

I tillegg til forkjølelsen er jeg fremdeles litt bummed over at jeg klarte å knuse mummikoppen pappa hadde fått tak til meg på Blodbanken… Hadde pakket den inn i klærne i sekken min, og så klarte jeg selvfølgelig å ta ut klærne slik at koppen ramlet ned på gulvet. STUPID STUPID STUPID! Ble så lei meg at jeg nesten begynte å gråte. Dette høres veldig dramatisk ut, jeg mener, det er jo bare en kopp, men jeg våknet og var sylte forkjøla pluss ekstremt trøtt, og da skal det ikke så mye til. Dumme koppen ble knust i mange bittesmå biter (som grenset til pulver her og der) så det var ikke noe håp for liming, heller. Skuff.

Ok, nok whining. Hey ho, let’s go – ha en fin mandag!

4 kommentarer

Siste innlegg