Nelly Shoes Anarchi boots

Mine nye boots kom på postkontoret på onsdag og jeg løp ivei for å hente pakken. Er de ikke nydelige? Jeg fikk litt angst da jeg tok dem på første gangen, for glidelåsen var VELDIG vanskelig, men etter å ha brukt dem litt har jeg ingen problemer. Hurra! Fikk ikke frem den dype brunfargen det egentlig er på dem (synes best på det nederste bildet, men er ikke helt riktig der heller) selv om jeg prøvde med og uten blitz, forskjellige plasseringer ift. dagslys, osv. Det skal sies at det er VELDIG grått ute i dag, så det kan kanskje ha noe med saken å gjøre? Bestemte meg for brune i stedet, da typ alle skoene jeg har (bortsett fra et par tøysko) er svarte. Svart er kult det altså, men fint med variasjon!

Jeg betalte 499,- for disse, en pris som ikke er helt meg siden jeg VELDIG sjelden kjøper noe som helst til fullpris, men disse var så veldig fine og gode å gå i at det får gå. I tillegg er hælen enormt stødig og mønsteret under sålen er veldig kraftig, så jeg slipper forhåpentligvis å skli rundt om vinteren nå som jeg har disse. Kommer meg også litt opp fra sørpa siden det er litt høyde på dem.

Og som prikken over i-en fikk jeg skoene i denne kjempefine esken! SE SÅ FINT MØNSTER!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg