Gleder meg til…

→  å bli ferdig med praksis. Det er veldig gøy men samtidig VELDIG slitsomt – sykt mye å gjøre! (nå er det kanskje sånn normalt arbeidende har det hele tiden, men jeg er ikke en av dem så I wouldn’t know)

→  å bli ferdig med eksamen, både innleverings- og skriftlig. Kjedelige ting å lese på og skrive om!

→  å se Catching Fire!!!

→  å lese The Perks of Being a Wallflower, resten av Mortal Instruments-bøkene, resten av Jordens Barn-bøkene, pluss pluss pluss. Nå gidder jeg såvidt å lese i helgene for jeg er så trøtt hele tiden.

→  JUL ♥

→  å se The Desolation of Smaug!!!

→  å starte med engelsk-emner på nyåret ♥

→  å handle julegaver, pakke inn, skrive på kort. Det er så koselig! I fjor var jeg ferdig før november eller noe, men det skjer ikke i år…

Si meg noe du gleder deg til!

2 kommentarer
    1. Ohh, hvor langt har du kommet i The Mortal Instruments serien og the perks of beeing a wallflower er magisk. Filmen er også superduper, masse på grunn av at fantastiske Emma er i den 😉
      Gleder meg til å bli ferdig med semesteroppgaven min i statsvitenskap, alle eksamene(herregud gruver meg som en liten unge til dem :S )

    2. sarai94: Har bare lest City of Bones ennå, men er supergira på å lese mer! Problemet er at jeg blir så oppslukt og bruker all min tid på å lese. Det har jeg ikke tid til fremover, så derfor venter jeg litt med å starte på den neste. Har sett filmen og synes den er nydelig, og boka har ennå ikke skuffet. Liker måten den er skrevet på, den skildrer en ung gutt veldig godt!

      Eksamen er litt stress, men det går nok bra skal du se! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg