Friday Inspirational: Beauty


(whi)

Litt inspirasjon for en kald høstfredag. Finfint.

I går kveld/i natt ble brukt på å rydde og organisere ferdig leiligheten. Nå mangler jeg bare å ta helgevasken, så ser det endelig ut som det skal her igjen. Når begge vi som bor her har fullt opp hver dag hele uka og er dødsslitne de få ettermiddagene det ikke er noe som står på plakaten, er det veldig lett at alt rotet bare tar av, oppvasken blir uendelig svær og ja, det blir bare ting over alt. MEN NÅ ser det altså ganske bra ut her. Tenk det!

Senere i dag skal jeg vise dere de nye skoene mine som kom på onsdag (Nelly er rask til å sende!), de er så fine! Veldig ulike de skoene jeg har fra før, og det er jo bra – litt teit å ha mange sko som er nesten helt like. Og så skal jeg kanskje somle meg til å ta bilder av leiligheten vår også, siden det snart er et og et halvt år siden jeg lovet det bort. Ting tar tid… Hva skal du i dag?

6 kommentarer

Siste innlegg