Oktoberfest

Whoop whoop, i dag skal jeg ha på meg slutty fraülein-kostyme og drikke øl HELE DAGEN! Neida, det er ikke så slutty, det er faktisk ganske søtt, men resten er sant. Siden det er UKA i Trondheim er det selvfølgelig Oktoberfest i Dødens Dal, og vi fikk karret oss til billetter. Vi er en liten guttegjeng pluss meg som skal vorse og så starter selve Oktoberfesten kl. 13, sååå dette blir en innholdsrik dag, sikkert!

Outfit of the day, er ikke kjolen fin? Kjøpte kostymet via eBay (selvfølgelig) og er skikkelig fornøyd. Nå er det såklart ikke meningen at man skal ha på tykk strømpebukse under de hvite sokkene, men bor man i Trondheim må man faktisk bruke litt tykkere stoff når man nærmer seg midten av oktober. Og det er kjæresten min som fungerte som fotograf, derav dvergevinkelen (han er ca. veldig høy).

Hurra for høstferie, hurra for søte kostymer (mannedyret mitt ser så smashing ut som det er mulig når man har på lederhosen, haha) og hurra for ØL! Ha en fin mandag!

6 kommentarer

Siste innlegg