Motebloggtips?

Hei, dere!

Fra tid til annen blir jeg drittlei alle motebloggene jeg følger på Bloglovin og unfollower alle. Så der sitter jeg da, og har plutselig ingen jevn strøm av moteinspirasjon bortsett fra Weheartit, Instagram, litt Tumblr og pittelitt Pinterest. Ok, man får jo en del fra disse sidene/mediene, men det er liksom så greit med Bloglovin for du slipper å gjøre noe særlig. Og for den late fashionista er det veldig fint.


OMG, this is awsm. (whi)

Let’s get to the point: Har dere tips til noen superbra moteblogger/blogger med innslag av mote? Nasjonalitet har ingenting å si, men jeg kan jo nevne et par av dem jeg følger fast: Cathrine, Kristin, Native FoxShe Wears Fashion, TwatedWalk In WonderlandWhat I Have, Yu Lin. Ok, det ble en god del par, men you get the idea. Det trenger for all del ikke være rene moteblogger, men jeg er veldig glad i outfitbilder og slikt. Eventuelle krav jeg skulle ha er noenlunde korrekt språk og et fint/ryddig design. 

HIT ME!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg