Lipstick stained

Hihi! Fra eBay for en god stund siden (derfor fant jeg ikke linken),
og så står det faktisk ASOS i merkelappen. STRANGE!

I dag er jeg hjemme fra praksis på grunn av hodepine/migrene. Denne uka har virkelig tatt på med masse å gjøre hver eneste dag, og når prikken over i’en ble Macklemore-konsert i går kveld ble det visst litt for mye for hodet mitt. Drakk såvidt en halv boks med øl, så jeg tror ikke akkurat det er alkoholinntaket som er grunnen til den sjabre formen. Det blir i alle fall veldig godt med høstferie nå! Håper du får en fin fredag, om du så har høstferie eller ikke!

6 kommentarer
    1. Wææ sååå søt den var 🙂
      Du, jeg opplever ofte at gensere og jakker osv er så korte i armene, de jeg bestiller fra ebay. Har bestilt Large i noen tilfeller og de er også korte :p har du opplevd det?

    2. Dua: Jeg prøver å unngå og kjøpe langermede plagg nettopp på grunn av dette, men som oftest når jeg bestiller i L (og noen ganger XL) er de passende også i ermene. Denne skjorta var for eksempel lang nok, men dette er en europeisk størrelse som er bedre tilpasset oss nordmenn enn asiatiske størrelser. Anbefaler deg kun å kjøpe fra selgere som oppgir mål på klærne, for størrelser på eBay er veldig villedende!

    3. Ja. Kjøpte jakke og ett par gensere som jeg bare måtte selge videre pga de var for korte i armene. Men men, hvordan opplever du sko størrelsene på ebay? Boots osv?.

    4. Dua: Åh, det var dumt. Har faktisk ikke tatt sjansen på sko (ennå?), siden føttene mine er litt kresne på hva de skal ha på seg. I forhold til størrelser og sånt på eBay tror jeg det skal mye til å skaffe seg sko som passer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg