Secondhand in: Booty fra byttekveld

Svart zipper-kjole med blondepanel på ryggen.

Topp med veldig kledelig utringning og paljettdetalj på ryggen.

Svart “babydoll”-kjole med veldig fint brystparti.

Topp i college-stoff

VELDIG lang topp med ganske kul print (mht. lengden tror jeg denne må fikses litt på)

Dypgrønn topp med voksent snitt – perfekt for lærerukene mine!

Dette ser ut som en poncho, men det er det ikke! En såkalt batwing-topp med leopardmønster, og den er skikkelig fin på! (og det er forresten ikke en flekk på den, jeg fant den i alle fall ikke i etterkant av bildetakingen)

Nok en überlang topp som mest sannsynlig blir et lite fiks-opp-prosjekt.

Kort og søt cardigan med paljetter.

T-shirt i collegestoff – skikkelig kul!

Åh, jeg elsker byttekvelder! Vi var fem jenter med en god del poser klær som vi strødde utover gulvet og tok “budrunde” på – nå var det såklart ingen bud, men de som ville prøve sa fra og så fikk evt. de bli enige om hvem som skulle ha plagget etter prøving. Det ble sikkert en hel svartsekk som gikk til Fretex da vi var ferdige, men jeg tror alle ble fornøyde med fangsten sin. Vel, M tok ikke med seg noe, men det var fordi hun absolutt IKKE skulle ha noe (kanskje jeg ikke burde ha noe heller, siden klesskapet mitt er fylt til randen, men det glemmer vi for en liten stund nå, ikke sant?).

Anbefaler alle å ha en slik kveld en gang i blant. De fleste har vel et plagg eller ti som de egentlig ikke bruker, men som de ikke vil kaste? Tenk så mye bedre det hadde vært om noen faktisk hadde brukt det! Sjansen er nemlig veldig stor for at en i venninnegjengen din kommer til å kaste seg over det og bruke det så ofte hun kan! Det er i alle fall min erfaring fra slike kvelder. Og så blir det kanskje litt mer plass i klesskapet da, om du ikke er som meg og grafser til deg nesten like mye som du ga (neida, bare ca. halvparten, denne gangen).

6 kommentarer
    1. ohh, så masse fint og flott du fikk skaffet deg da 😀 Har spurt jentegjengen om vi kunne gjort noe lignende, men litt vanskelig når vi har såpass ulike størrelser :/ Likte spesielt godt cardiganen med paljettdetaljene ;D
      xx Siri

    2. sarai94: Ja, det er det med størrelsene da, vi er ganske heldige og bruker mye av de samme, men det såklart litt forskjell på oss også, ikke bare mht. størrelser men også farger osv. Ja, var ikke den søt? Har bare slike svarte, kjedelige fra før, og selv om denne var grå så skiller den seg litt ut likevel 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg