Give me a shot at the night

SOUNDTRACK: The Killers – Shot At The Night

ÅH, fredag kveld (og ungdomstid)! DET ER SÅ GODT. Som lærer tror jeg at jeg kommer til å sette VELDIG stor pris på helg, det er mye planlegging som skal til, altså! Ble en liten power-opprydning da jeg kom hjem rundt halv fire, så slappet jeg litt av på sofaen før det var en liten jentegjeng som kom med en god del klær. Byttekveld! Vi sendte ivei MYE til Fretex, men så fant jeg ganske mye fint, også. Skal vise frem i morgen! Både jeg og mannedyret er ganske slitne etter en hard uke med jobb og skole og det som er, så vi chiller med champagnebrus, popcorn og Vikings før vi ganske snart skal finne senga. Håper dere har hatt en flott dag, og så hører dere fra meg i morgen. Hurra for lørdag og hurra for FRI. Sov godt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg