Casually classy

Jeg har fulgt Yulin sin blogg i år og dag og jeg synes hun har så sykt kul stil. For ikke så lenge siden postet hun dette antrekket, og jeg ble heeelt forelsket i skjorta:


(yulin.blogg.no)

Og så fant jeg ut at hun hadde kjøpt den på Dressmann! Jeg søkte litt rundt og fant de tre under, alle til 199 kr (og det er vel den til høyre som Yulin har):



(dressmann.com/no)

Jeg synes det er så vanskelig å kjøpe skjorter på damebutikker, for enten er de passende over bryst og skuldre men for korte, eller så er de helt enormt store. Dermed blir herreskjorter løsningen, for de er regular fit og lange nok til kroppen min. Dressmann har jo så mange fine strykefrie skjorter, noe som passer meg meget bra siden jeg hater å stryke klær. Null tålmodighet på det feltet! Jeg har ikke helt bestemt meg for hvilken farge jeg skal ha ennå, men det spøker for at jeg blir en Yulin-copycat og velger den helblå, det så skikkelig bra ut. Absolutt neste punkt på må-ha-lista!

Hvilken farge synes du er finest?

13 kommentarer

Siste innlegg