23/9

Oi, tok meg litt bloggfri i helga, jeg! Det var ikke helt med vilje, men sånn ble det.

Jeg har hatt en relativt avslappet helg, med (kjæreste-)kos på fredag, mer kos på lørdag og barnedåp på søndag, som også ble til (baby- og familie-)kos pluss tjue tonn ekstremt god mat. Og kaker! Vesten på bunaden ble riiimelig tight etter hvert, for å si det sånn.

tv showgifs - Google zoeken
Me the whole day. Hehe. (whi)

Nå MÅ jeg rydde leiligheten, noe jeg skulle gjøre hele forrige uke men som aldri ble noe av fordi jeg egentlig ikke hadde tid mesteparten av dagene og de resterende hadde jeg ikke energi. Ja, og så blir det jo bare verre og verre, så nå MÅ jeg gjøre noe før vi blir spist av alt støvet. 🙁 Hadde du en fin helg?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg