I need a bag

SOUNDTRACK: The Weeknd – Belong To The World

Nå kan dere alle puste lettet ut, første praksisdag er over og det gikk bra! Har riktignok ikke vært i en eneste skoletime ennå, meeen det blir i morgen. Jeg har verdens triveligste dame som veileder i engelsk, og franskveilederen min skal jeg snakke mer med i morgen (men hun virket veldig trivelig hun, også). Jeg har hentet meg bøker og oppdaget til min store lettelse at franskboken ikke var så vanskelig som jeg syntes å huske fra VGS. Kanskje jeg er blitt litt bedre i fransk, likevel? Det er i alle fall et stort pluss, for jeg skal kun være med franskelever på det høyeste nivået denne høsten. Dét blir mest sannsynlig den største utfordringen, MEN det skal gå bra!

Føler jeg bare måtte gjennom denne dagen for å få ut nervøsiteten. Nå gleder jeg meg egentlig bare til å komme igang! Men først MÅ jeg finne meg en ordentlig veske. Fikk ikke igjen den jeg hadde med idag etter å ha foret den med både mapper og bøker… Skal sjekke ut et par stykker på H&M, har ikke dårlig erfaring med vesker derfra selv om de er billige, men det er altså størrelsen det kommer an på.


(hm.com)

Som dere ser er jeg ute etter en svart, stilren veske uten så mye detaljer. Aller helst vil jeg ha den nederst til venstre, meeen jeg må se an størrelsen. Håper jeg finner den i en butikk her i Trondheim, det blir så dumt å bestille på nettet og så er den for liten. Så jeg skal ut på en liten runde nå straks, må bare finne en varm genser (it’s cold in here). Tips til en relativt billig, men bra veske til meg?

4 kommentarer
    1. Jeg likte disse veskene godt. Ja, H&M har en del fine og kvalitetsgode vesker- men størrelsen er problemet! Jeg likte best den du pekte ut også, men det står vel mål på den på nettsiden? Båre å bruke målebånd eller linjal da 😀 tihi
      Flott å høre at det gikk så bra i dag forresten 😀
      – Siri

    2. sarai94: Ja, men det står ikke bredde, altså hvor “dyp” den er, bare lengden opp og ned, hvis du skjønner. Skal jo ha med matboks, vannflaske, diverse småtterier, og da er det litt dumt om den er helt flat/tynn/hva man nå skal kalle det.
      Ja, det gikk bra, skal bare observere i morgen og onsdag, og så skal jeg selv lede en time på torsdag, iiih! 😀

    3. Oiii disse veskene minnet meg veldig om Michael Kors veskene! Nydelige. HM er jo veldig greit da eller kanskje på accessorize? Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg