Brace yourself

Etter en helg med litt stress, masse mat, masse familie og et flott loppemarked på toppen er jeg nå så klar jeg kan bli for å tre inn i lærernes rekker – i alle fall for seks uker fremover. Jeg har nesten ikke negler igjen, jeg går og tenker franske setninger hele tiden og jeg er plutselig blitt veldig oppmerksom på hvordan jeg står og fører meg når jeg snakker. Dette er jo vel og bra, men åååh. Jeg er så… Spent? Nervøs? Vettskremt?

Untitled
(whi)

I tillegg er kjæresten min borte for kvelden, og jeg har veldig lite lyst til å legge meg alene. Jeg ba ham så pent om å ikke bli så sen slik at han kanskje kunne være litt sammen med meg før jeg drar i morgen tidlig. Før eksamen og diverse pleier jeg nemlig å legge meg litt inntil ham i sengen (som oftest står jeg opp før ham på slike dager) før jeg går til bussen, for da roer jeg meg litt ned og blir litt mer avslappet, noe som er en fordel slik at jeg ikke freaker heeelt ut. Kjæresten min ♥

Åh, ønsk meg lykke til i morgen da, dere.

PS: jeg glemte å nevne Orange Is The New Black i serieinnlegget mitt. Jeg visste jeg hadde glemt noe! Og så nevnte jeg ikke noe om The Tudors, Unemployed eller Geordie Shore. Jeg elsker sistnevnte. (it’s my guilty pleasure!)

5 kommentarer
    1. Jeg skjønner at du er nervøs, men massemasse lykke til 😀 Håper du oppdaterer hvordan det går osv, for det er spesielt interessant for meg 😀 tihi
      Skal selv på observasjonspraksis i morgen, og selv jeg gruver meg. Men er jo mye mer spennende det du skal 😀 wow!
      – Siri

    2. sarai94: Har tenkt å skrive litt, men med hensyn til taushetsplikt og sånn må jeg såklart begrense meg litt. Tenkte å kanskje nevne litt om hvordan jeg gjør det i timene, hva som er lett og ikke; litt generelt om undervisning! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg