Thrift shopping

Åh dere, loppemarkedet idag var kjempebra, i alle fall ift. bøker! Gjett hva jeg fant!!!

Fire av de fem Mortal Instruments-bøkene! selvfølgelig var det nummer to som manglet, men den bestilte jeg nettopp på The Book Depository for knappe 60 kr, så det gikk bra. Tenk, jeg betalte FEM KRONER STYKKET for disse! Loppemarked ♥

Jeg fant også Bridget Jones’ Diary som jeg har hatt lyst til å lese kjempelenge, og Pride and Prejudice and Zombies, som jeg tror er ganske morsom. Disse for femten kroner til sammen, siden den ene er innbundet.

Det er noe eget ved å legge vinylplaten i platespilleren og se den snurre rundt mens deilig musikk strømmer fra høyttalerene. Derfor ble jeg veldig glad for å finne musikken fra Svanesjøen-balletten (av Tsjaikovskij) på vinyl! For en tier, som var heeelt greit for meg.

Denne blomsterpotten syntes jeg var så STILIG og for en femmer…? OK DA.

Også denne da. Et clipboard (hva heter det på norsk?) i noe som virker veldig skinn-aktig. Som dere ser er det litt merker på den etter lim eller noe slikt, men det gikk bort med pittelitt Zalo og vann, så nå ser den SÅ fin ut. Og den kostet meg bare fem kroner!

For den som er flink i hoderegning burde dette blitt 45 kroner, men siden loppemarkedet var til inntekt for et skolekorps ga jeg 60 kroner i stedet – noe måtte de jo få igjen for alt det fine jeg fant. Ok, det var ikke så mye, men hun som priset posen med musikk og bøker ble altså så glad da jeg ba henne skrive 50 i stedet for 35 at det var nesten litt merkelig. Det er visst ikke så mange som betaler mer enn de må, selv om det er stusselige femten kroner!

2 kommentarer
    1. Du kødder med meg!! Kostet de bøkene bare fem kroner per stykk 😮 omg!!! Jeg skulle vært på det loppemarkedet…. gaad, hvorfor dro jeg hjem denne helgen :L haha
      xx Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg