HELG

Hei! Endelig er jeg hjemme etter en lang og relativt kjedelig dag på skolen. Men vi fikk heldigvis litt informasjon om praksis, som var etterlengtet! Føler dog fremdeles at jeg bare blir kastet ut i noe jeg ikke har peiling på, men samtidig tror jeg det blir veldig gøy når vi først er i gang.

Everybody and their broken hearts
AHYEAH! (whi)

Nå sitter jeg egentlig bare og venter på å spise middag med klassen min, men det er fremdeles to timer igjen… What to do? Oh I know: Se Coco avant Chanel og spise litt druer. Mmm ♥ Hva har du gjort i dag?

4 kommentarer
    1. Til nå i dag brukte jeg siste skoledagen på ei uke sammen med bestevenninnen min (hun reiser til synden i natt) også har jeg handlet trenings klær, spist middag ute med mamma og nå tar jeg bare livet med ro 🙂

    2. Jeg hadde en lang dag med skole. Typisk at den lengste dagen blant annet er på fredager, haha 🙂 Så skyndet jeg meg på hurtigbåten for å komme hjem til familien og mine bedårende fire pusekatter! Spesielt herlig å se igjen enen av dem, for Dustin hadde vært borte i hele 7 uker! Var ren lykke å se han igjen, aww 😀
      Kos deg masse i kveld da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg