Inspirational Friday: Hairtalk


(whi)

Jeg hater å skulle fikse håret mitt. Det eneste jeg kan er hestehale, bun (med hjelp fra doughnut) og flette (vanlig og fiskebens-), dog flettene blir som oftest slurvete og ikke så ekstremt fine. Som oftest blir det til at håret henger fritt, og det er jo litt kjedelig i lengden! Må prøve å bli flinkere til å faktisk ordne håret litt oftere, det er litt slitsomt med tjue kg hår som henger ned foran øynene hele tiden. Det er jo sååå mye fint man kan gjøre! (sukk)

Fredag er vanligvis forelesningsfri for min del, men denne uka skal vi ha språkseminar denne dagen. Fra kl. 10 til 13 skal vi som har et språkfag (norsk, engelsk eller fremmedspråk) som undervisningsfag ha stasjonsundervisning, det vil si at vi skal innom forskjellige poster der vi lærer undervisningsteknikker, didaktikk som er spesiell for språkfag og diverse annet som er greit å vite når vi skal ut i praksis i uke 38. Kikket over de forskjellige postene i går kveld og fant en som heter “speed dating”. Og jeg som trodde vi var ferdige med alt det der kleine bli-kjent-tullet (som lærerutdanningen er fakkings STØRST på, tydeligvis). Etter språkseminaret skal jeg og fire andre jenter ha en aldri så liten kollokvie for å gjøre oss klare til presentasjon på mandag. Nok et hurra for den…

Ha det fint så lenge da, så hører dere fra meg senere i dag! 

7 kommentarer
    1. Nei du tuller.. Holder de på med slikt selv på tredjeåret :p haha, det er så flaut og kleint : P!
      Elsker inspirasjonen forresten og for noen dødsfine frisyrer! Jeg kan så og si iiiingenting med hår jeg heller. Prøver å hente inspirasjon fra youtube, men jeg ender som regel bare med et enda mer flokete hår og dårlig resultat -_-””
      – Siri

    2. sv – Ja, det problemet kjenner jeg faktisk til! Nesten så det frister å klippe håret kort i en slags bobbfrisyre, men så er det krøllene da…… haha : )
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg