Elvgren

Gotta love pinup, ikke sant? Jeg ble overlykkelig da jeg fant en bok med Gil Elvgrens bilder på The Book Depository. Den kostet meg drøye 17 amerikanske dollar, noe som tilsvarer under 120 kr (hoderegning er for tapere), og det er neimen ikke verst for en innbundet bok med 270 sider spekket med de nydelige pinup-maleriene Elvgren er kjent for. Masse inspirasjon til en liten kunsterspire som meg selv! Jeg har riktignok vært ganske latent i en god stund, men det er aldri for sent å ta opp tegneblokken igjen. KUPP!

Jeg dropper forresten engelskoversettingen, jeg glemmer det 90 % av gangene jeg skriver og jeg tror ikke jeg glemmer engelsken min selv om jeg ikke skriver engelsk her. I’m putting a stop to the English translations of my posts, I keep forgetting it all the time and I’m pretty sure I won’t forget how to write good English if I don’t write it here. I don’t know if I even have English/foreign readers? If I do, let me know, and I’ll keep translating, just for you!

4 kommentarer
    1. Aww, for et røverkjøp 😀 ! Det er jo også mye inspirasjon å hente ut i fra klær og ikke minst sminke!! Jeg elsker pin-up look’n med kraftig eyeliner og røde lepper! Da føler man seg som en kvinne, haha :)!
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg