New in

Tror ikke jeg har vist frem toppen før? Uansett, kjøpte den på Gina Tricot for noen uker siden, 79,-! (fullpris, faktisk)
Skjørtet kom i posten i går, fant det såklart på eBay for rundt 40 kr. 

Se så fine detaljer, men uten at det blir for mye. Det var bare såvidt det gikk over min bubble butt (mannedyrets ord, ikke mine) meeen det gikk. Hurra!

Og siden jeg aldri klarer å velge mellom sort og hvitt, så ble det kjøpt et i hvitt i samme slengen:

Mine to nye favorittskjørt!
Og hvis du er interessert kjøpte jeg dem her i str. L.

6 kommentarer
    1. Wow, herlig og flott innkjøp 😀 Likte spesielt godt de skjørtene, og de var så romantiske og fine på deg! Får ikke lov av typen min til å bruke korte skjørt jeg. Da får jeg i så fall kun bruke dem når jeg er hjemme med han 😉 haha
      xx Siri

    2. sarai94: Haha, hadde mannedyret mitt kommet med noe sånt hadde jeg nok blitt litt sur! Synes ikke han har så mye med hva jeg har på meg, såfremt jeg ikke går og viser frem trusa mi, såklart 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg